De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. We volgen de ontwikkelingen en de adviezen vanuit het RIVM op de voet en ondernemen meteen actie als daarom wordt gevraagd. Alleen samen kunnen we ervoor zorgen dat we het virus indammen.
Bezoek aan onze winkels
Onze winkels zijn op dit moment nog gesloten, maar op 3 maart openen wij onze deuren weer op afspraak! Wel zijn al onze winkels op dit moment telefonisch, per videogesprek en per mail bereikbaar. Een keuken of apparaat aanschaffen is gewoon mogelijk! Bekijk hier de telefonische openingstijden en contactgegevens van onze filialen.
Afspraak maken
Gelukkig zijn er tal van mogelijkheden om een afspraak plaats te laten vinden. Door middel van (video)bellen kunnen we je toch te woord staan. Ook komen onze adviseurs bij jou thuis langs! (Uiteraard houden we ons aan alle richtlijnen van het RIVM). Wil je hierover meer informatie? Kijk op onze afspraak pagina. Wil je alvast een afspraak inplannen in de showroom (beschikbaar vanaf 3 maart)? Doe dat direct hier! Een advies aan huis of video-afspraak is na 3 maart ook nog mogelijk.
Apparatuur nodig?
Geen probleem. Onze webshop is geopend en wij kunnen de apparatuur blijven bezorgen. Heb je een vraag? Het online verkoop team staat voor je klaar. Schroom niet om contact op te nemen.
Bezorging aan huis
Al onze klanten worden hierover persoonlijk geïnformeerd. Heb je hierover vragen dan kun je contact met ons opnemen. Onze bezorgers houden zich aan de voorschriften en brengen je bestelling tot aan de voordeur. Contant betalen is helaas niet mogelijk.
Afhalen
Afhalen is sinds 10 februari weer mogelijk! Een artikel bij jou in de buurt afhalen? Neem vooraf contact op met het filiaal om de afhaaldatum + tijd te bespreken. Let op: afhalen kan (op zijn vroegst) 4 uur na het plaatsen van de bestelling. Vooraf betalen is verplicht.
Informatie over jouw nieuwe keuken
Gelukkig blijft het mogelijk om keukens in te meten, leveren en monteren. Hierbij staat jouw gezondheid en die van onze medewerkers centraal. We verzoeken je daarom om alle RIVM-maatregelen te respecteren. Heb je een vraag over jouw keuken? Je kunt de status van je keuken via de orderstatus bekijken of neem contact op met het filiaal.
Update
Voor het laatste nieuws omtrent jouw bestelling bij Keukenloods.nl kijk dan op de orderstatus pagina.
Tenslotte
We danken je voor je begrip en medewerking en wensen jou en iedereen om je heen een goede gezondheid. Laten we goed op elkaar letten.
Met vriendelijke groet,
Directie Keukenloods.nl
Ma: | 08:30 - 22:00 uur |
Di: | 08:30 - 22:00 uur |
Wo: | 08:30 - 22:00 uur |
Do: | 08:30 - 22:00 uur |
Vr: | 08:30 - 22:00 uur |
Za: | 08:00 - 17:00 uur |
Zo: | Gesloten |
De bezorgkosten zijn op werkdagen en op zaterdag GRATIS, tenzij anders vermeld. Dit geldt voor elk afleveradres binnen Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden. Voor bezorging in België rekenen wij 20 euro bezorgkosten.
Bij levering in België is 24-uurs service helaas niet mogelijk. Neem contact op met een van onze medewerkers om de mogelijkheden voor levering in België te bespreken (0226-355340).
Bezorgen kan in Nederland (de Waddeneilanden in overleg) en België. De goederen worden binnen bezorgd door onze eigen bezorgdienst mits het in de doos door de deur kan en de ruimte vrij toegankelijk is (zonder trappen). Je dient zelf zorg te dragen voor de bescherming van vloeren en wanden in de woning. De afleveringsplaats en datum worden in overleg afgesproken, tenzij je zelf al een bezorgdag en tijdvak hebt aangegeven. Je ontvangt van ons een link om je bestelling te volgen. Een door jou uitgestelde levering is mogelijk tot maximaal 1 jaar na opdracht. Onze apparatuur is speciaal geproduceerd voor de Nederlandse markt.
Als een afspraak niet door kan gaan, moet je dit minimaal 48 uur van te voren aan ons melden. Als je klachten hebt zoals hoesten en/of verkoudheid vragen wij je de afspraak te verzetten. Komt onze chauffeur langs terwijl je niet thuis bent? Dan moet je een nieuwe afspraak maken. Hiervoor worden €40,- extra bezorgkosten in rekening gebracht.
De kosten voor het naar boven leveren zijn als volgt:
1 tot 2 apparaten € 15,- (tot maximaal 4 verdiepingen hoog)
3 tot 5 apparaten € 30,- (tot maximaal 4 verdiepingen hoog)
Deze kosten worden automatisch toegepast bij het aanvinken van het vakje: "extra bezorging".
Apparaten worden tot en met de 4e verdieping via de trap omhoog gebracht indien deze vrij begaanbaar is. Met uitzondering van fornuizen groter dan 70 cm, side by side koelkasten en Smeg koelkasten groter dan 96 cm (waaronder de FAB28, FAB30, FAB32 en FAB50). Deze apparaten kunnen met een verhuislift naar boven worden gebracht. Let op: bezorging op hoogte is niet beschikbaar op zaterdag en niet in België.
Er zijn een aantal voorwaarden aan de verhuislift verbonden:
De bestelling zal binnen 5 werkdagen worden afgeleverd vanaf het moment dat jouw bestelling compleet is gemeld. De inzet van deze externe liftwagen zal nauwkeurig worden afgestemd door onze planners met de bezorgservice. Deze extra bezorgservice geldt alleen voor leveringen op verdieping waar het niet mogelijk is om goederen via de trap of bestaande lift omhoog te brengen.
LET OP: Wanneer je niet kiest voor "extra bezorging op een etage" en het blijkt dat er geen lift aanwezig is, wordt een apparaat dus echt alleen op de begane grond bezorgd!Het oude apparaat kan worden meegenomen door de bezorger mits het voldoet aan de volgende eisen:
Kleine artikelen (zoals bv. koolstoffilters, greeplijsten, onderbouw afzuigkappen, kranen, zeeppompjes, spoelbakken etc.) versturen wij standaard per post (PostNL). Je dient dan het openstaande bedrag van tevoren naar ons over te maken.
Het verpakkingsmateriaal wordt bij een standaard bezorging niet retour genomen.
Betalen kan op verschillende manieren: online betalen via iDeal, betalen door middel van AfterPay, betalen bij aflevering met pin en betalen via bank of giro. Bij betalen via bank graag altijd o.v.v. jouw klantnummer op onze bankrekening (IBAN): NL98 ABNA 0473 1891 43 overmaken. Indien je het bedrag zelf overmaakt en de betaling niet bij ons zichtbaar is op het moment van levering, kan er helaas niet geleverd worden.
Let op! Elke rekeninghouder kan een maximum bedrag pinnen. Je kunt hiervoor het beste even informeren bij jouw bank.
Bij levering krijg je de factuur.
Uiteraard kun je jouw apparatuur ook bij ons magazijn afhalen. Je kunt hier pinnen, contant betalen is niet mogelijk.
LET OP: Afhalen kan pas 4 uur na het plaatsen van de bestelling. Afhalen in een van onze filialen? Onze collega's nemen contact met je op wanneer het artikel klaarstaat.
Maandag t/m zaterdag: van 8.00 uur tot 16.00 uur
Je kunt op afspraak ook in één van onze winkels afhalen. Klik op de onderstaande winkels voor openingstijden:
Volg jouw bestelling via de orderstatus:
Klik hier om jouw orderstatus te bekijken