Omdat het een zeer mooi apparaat is en heerlijke koffie zet en het zetten van de koffie is leuk het apparaat is ook mooi afgewerkt
d***********@g********
17 mei 2026
9 / 10
Bevalt goed
Wij zijn zeer tevreden over De'Longhe La Specialista, in het begin was het even uitproberen hoe het allemaal werkte. Maar nu hebben we het apparaat 2 weken in gebruik en we genieten nu echt van een kopje koffie. Een cappuccino zetten daar moeten we nog even mee oefenen maar zover zijn we er zeer tevreden over.
j*************@o**********
3 januari 2026
8 / 10
Bevalt
Mooi degelijk en heerlijke koffie. Alleen gebruiksaanwijzing aanwezig bij machine laat te wensen over