Deze wasmachine mocht ik testen via review.nl Een mooie en zeer zuinige wasmachine die er mooi uit ziet in het zwart. Eindeloos veel programma’s die makkelijk te bedienen zijn via je smartphone of via de wasmachine zelf. Het geluid aan het einde van het wasprogramma kan je naar eigen behoefte instellen of uitzetten. Wanneer het wasprogramma klaar is, ontvang je een melding op je telefoon wat erg handig is zodat je het niet zelf in de gaten hoeft te houden. De Al Energy Mode laat je zien hoeveel je heb gebruikt en bespaart. Voor de fijne was, was de stoomfunctie erg handig, minder kreukels waardoor het strijken minder werd maar ook voor de geurtjes uit je kleding en plaids. Het is een ideale wasmachine voor zowel grote als kleine huishoudens. Het snelle programma wat nog geen 40 minuten duurt is ideaal als je weinig te wassen hebben. Het bubble soak programma is makkelijk voor vlekken waar ik erg verbaasd over hoefde het niet te laten voorweken. Een hele fijne en complete wasmachine, de aan en uit knop is wel erg gevoelig dat soms aan springt als je er lichtjes tegen aan stoot.
Vivian
20 augustus 2024
9 / 10
Ik heb de Samsung WW1UDG5B25ABEN Wasmachine een maand mogen testen via review.nl De Samsung WW1UDG5B25ABEN wasmachine is een goede keuze voor wie op zoek is naar een zuinige en stille wasmachine. Met een capaciteit van 11 kg is hij perfect voor grote huishoudens (wij zijn een gezin van 4, waarvan 2 kleine kinderen). De machine biedt geavanceerde functies zoals EcoBubble en de AI-wash functie. Beide functies zorgen voor optimale resultaten. Zelf heb ik altijd een Samsung wasmachine gehad, maar zonder App! Deze nieuwe ontwikkelingen en de mogelijkheid om via de SmartThings-app je wasmachine aan te zetten, volgen en een melding ontvangen dat het klaar is, is super handig!!! Zelf heb ik de zwarte versie mogen testen en deze staat heel mooi bij mijn andere inboedel. Al met al een betrouwbare en innovatieve wasmachine die waar voor zijn geld biedt. Wij wassen nu 4 keer per week in plaats van elke dag! en we horen de wasmachine nauwelijks! Een kleine nadeel (voor types als ik) is dat de wasmachine veel functies heeft en dat je de tijd moet nemen om alles te onderzoeken. Je komt er dan achter dat de wasmachine veel opties heeft en je helpt om geld en tijd te besparen. Dus eerst lezen en dan doen:)
Mohamed
19 augustus 2024
9 / 10
Fijne luxe wasmachine
De Samsung WW1UDG5B25ABEN Wasmachine een aantal weken mogen testen via review.nl De wasmachine werd netjes geleverd en aangesloten. Het registreren van het apparaat en installeren van de app ging vrij eenvoudig, zelfs voor deze boomer. De bijbehorende app heeft meer meerwaarde dan ik vooraf had ingeschat. Het is prettig om op je gemak de wasmachine in te kunnen stellen (op de app vind ik het makkelijker het goede programma te vinden dan op de machine zelf, alhoewel dat ook prima gaat, maar daar zijn de letters en symbolen iets kleiner) en te kunnen zien hoe lang de machine nog moet draaien, i.p.v. steeds naar boven lopen. Ook wanneer je niet thuis bent kun je zien wanneer de wasmachine klaar is. Lijkt onnodig, maar voor vergeetachtige mensen zoals ik, is de reminder op je telefoon best handig ;). Ik ben groot fan van de stoom en bubble soak functies. Mijn zoon is automonteur en het is altijd een hele uitdaging zijn kleding en beddengoed schoon en weer wit te krijgen. Met deze functies is dat een eitje. Ook ons eigen beddengoed lijkt weer witter en schoner. In het begin miste ik de optie donkere was, maar is waarschijnlijk hetzelfde als gekleurde was. Dus gebruik nu deze, werkt ook prima. De kleding wordt gewogen en aan de hand daarvan bepaald de machine de wastijd. Let wel op, hij voegt aan het einde van het programma vaak weer tijd toe. Nu begrijp ik dat meerdere wasmachines dit doen. Dus wrs vrij normaal, maar was qua planning niet altijd handig. Hij heeft een eco functie, er staat 40-60 graden bij waardoor ik deze eerst niet durfde te gebruiken. Na even googlen ontdekte ik dat deze functie niet heter dan 40 graden wast. Handig om te weten. Snelfunctie is handig voor kleine wasjes. Wat heel fijn is aan deze machine is, is dat hij ook kleine lichte wasjes doet. Onze oude machine sloeg daardoor op tilt. Deze doet het perfect. Doordat we eindelijk ook 1400 toeren kunnen gebruiken (onze oude ging boven de 600 toeren de gang door dansen) komt de was er bijna droog uit. Scheelt echt veel droogtijd! Over het algemeen dus een zeer mooie en fijne machine. Het zwarte was even wennen, maar vind het nu mooier dan een witte. Staat beter in ons huis ☺️. Wassen is door deze machine gewoon weer leuk geworden!