De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. We volgen de ontwikkelingen en de adviezen vanuit het RIVM op de voet en ondernemen meteen actie als daarom wordt gevraagd. Alleen samen kunnen we ervoor zorgen dat we het virus indammen.
Bezoek aan onze winkels
Onze winkels zijn op dit moment nog gesloten, maar op 3 maart openen wij onze deuren weer op afspraak! Wel zijn al onze winkels op dit moment telefonisch, per videogesprek en per mail bereikbaar. Een keuken of apparaat aanschaffen is gewoon mogelijk! Bekijk hier de telefonische openingstijden en contactgegevens van onze filialen.
Afspraak maken
Gelukkig zijn er tal van mogelijkheden om een afspraak plaats te laten vinden. Door middel van (video)bellen kunnen we je toch te woord staan. Ook komen onze adviseurs bij jou thuis langs! (Uiteraard houden we ons aan alle richtlijnen van het RIVM). Wil je hierover meer informatie? Kijk op onze afspraak pagina. Wil je alvast een afspraak inplannen in de showroom (beschikbaar vanaf 3 maart)? Doe dat direct hier! Een advies aan huis of video-afspraak is na 3 maart ook nog mogelijk.
Apparatuur nodig?
Geen probleem. Onze webshop is geopend en wij kunnen de apparatuur blijven bezorgen. Heb je een vraag? Het online verkoop team staat voor je klaar. Schroom niet om contact op te nemen.
Bezorging aan huis
Al onze klanten worden hierover persoonlijk geïnformeerd. Heb je hierover vragen dan kun je contact met ons opnemen. Onze bezorgers houden zich aan de voorschriften en brengen je bestelling tot aan de voordeur. Contant betalen is helaas niet mogelijk.
Afhalen
Afhalen is sinds 10 februari weer mogelijk! Een artikel bij jou in de buurt afhalen? Neem vooraf contact op met het filiaal om de afhaaldatum + tijd te bespreken. Let op: afhalen kan (op zijn vroegst) 4 uur na het plaatsen van de bestelling. Vooraf betalen is verplicht.
Informatie over jouw nieuwe keuken
Gelukkig blijft het mogelijk om keukens in te meten, leveren en monteren. Hierbij staat jouw gezondheid en die van onze medewerkers centraal. We verzoeken je daarom om alle RIVM-maatregelen te respecteren. Heb je een vraag over jouw keuken? Je kunt de status van je keuken via de orderstatus bekijken of neem contact op met het filiaal.
Update
Voor het laatste nieuws omtrent jouw bestelling bij Keukenloods.nl kijk dan op de orderstatus pagina.
Tenslotte
We danken je voor je begrip en medewerking en wensen jou en iedereen om je heen een goede gezondheid. Laten we goed op elkaar letten.
Met vriendelijke groet,
Directie Keukenloods.nl
Ma: | 08:30 - 22:00 uur |
Di: | 08:30 - 22:00 uur |
Wo: | 08:30 - 22:00 uur |
Do: | 08:30 - 22:00 uur |
Vr: | 08:30 - 22:00 uur |
Za: | 08:00 - 17:00 uur |
Zo: | Gesloten |
Een geplaatste bestelling op de webwinkel van Keukenloods.nl kan kosteloos en zonder opgaaf van reden geannuleerd worden.
Je hebt het recht zonder opgave van redenen de bestelling, binnen 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst, te herroepen. Na herroeping heb je 14 dagen de tijd om de producten retour te sturen naar Keukenloods.nl. Je ontvangt, afhankelijk van de staat waarin het product door Keukenloods.nl wordt ontvangen, het volledige aankoopbedrag of een percentage daarvan terug. Als de klant een product retour wil sturen, kan hij/zij contact opnemen met Keukenloods.nl via: info@keukenloods.nl.
De werkelijke afleverdatum geldt als leverdatum, ook als het product pas later geïnstalleerd wordt. Indien je besluit het product niet zelf terug te sturen maar te laten ophalen door Keukenloods.nl, zijn de kosten van het retour halen (€ 50,-) voor jouw rekening. Ook als je het product zelf terugstuurt zijn de directe kosten voor het terugsturen voor jouw eigen rekening. Eventuele schade welke ontstaat indien je er voor kiest zelf het product retour te zenden (via een externe partij of door jezelf) aan Keukenloods.nl, zijn voor je eigen verantwoording en rekening.
LET OP: Indien een product zonder melding retour wordt gestuurd naar Keukenloods.nl, verzoeken wij het herroepingsformulier mee te zenden! Indien mogelijk, wordt Keukenloods.nl graag vooraf op de hoogte gebracht van de retourzending.
Voor montagediensten die binnen de bedenktijd van 14 dagen volledig zijn uitgevoerd geldt dat dit is geschied met uitdrukkelijke instemming van de consument. De consument heeft immers in het online bestelproces uitdrukkelijk voor een specifieke leverweek en een montage datum gekozen, welke gelegen is binnen de bedenktijd van 14 dagen. Aldus heeft de consument geen recht heeft op terugbetaling van de gemaakte montagekosten.
Voor herroeping kun je evt. ook gebruik maken van het "Europese modelformulier voor herroeping". Keukenloods raadt je echter aan om een e-mail te sturen naar info@keukenloods.nl of te bellen met de serviceafdeling op 0226-355340 om een retour te melden. Zo kan Keukenloods.nl de retourzending sneller en eenvoudiger verwerken.
Zie CBW-voorwaarden
Je kunt het artikel retour sturen naar:
Keukenloods BV
De Veken 330
1716 KJ Opmeer
De retour zending moet minimaal worden voorzien van klantnaam en adres.
Zonder deze informatie kan de retourzending niet behandeld worden.
Daarnaast verzoeken wij je ook het ordernummer te vermelden voor een snellere afhandeling.