- +3

- Klantenservice
- Orderstatus
- Webformulieren
- ContactoptiesOnze klantenservice is nu: Gesloten
FAQ
Hier vind je de meest gestelde vragen, klik op de vraag voor een antwoord.
- De apparatuur in doos naar binnen kan.
- Ruimte moet toegankelijk zijn met een steekwagen.
- Er geen trappen zijn.
- Uitgezonderd zijn: koelkasten en fornuizen breder dan 70cm.
Heb je een klacht of ben je niet tevreden over onze producten of diensten? Alvast onze excuses hiervoor. Soms gaat het bij ons ook wel eens fout. Uiteraard lossen wij dit graag zo snel mogelijk voor je op.
Hoe werkt het?
Vul het formulier in je orderstatus in, (je ontvangt direct een ontvangstbevestiging) of bel 0226-355340 (en kies voor optie 2 in het telefoonmenu. In de avond en in het weekend is de serviceafdeling gesloten. Op werkdagen is de serviceafdeling bereikbaar van 8.30 tot 17.30 uur). Per telefoon helpen wij je direct en via het formulier geven wij binnen 1 à 2 werkdagen een inhoudelijke reactie.
Mocht jouw klacht niet naar tevredenheid worden afgehandeld, dan kun je je wenden tot de Geschillencommissie Thuiswinkel via "www.sgc.nl" of je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het "Europees ODR Platform".
Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld.